Subject: FW: Parkla gaasitrassi kaitsevööndis - Saue vallas Jõgisool (Saue Olerexi juures)
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 May 2024 10:38:28 +0300

From: Ksenia Haavistu
Sent: Thursday, May 16, 2024 9:51 AM
To: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Parkla gaasitrassi kaitsevööndis - Saue vallas Jõgisool (Saue 
Olerexi juures)

Tere

Olen Kanama-Valingu ehituse projektijuht. Mulle tundub, et tegemist on 
möödarääkimisega, manuses on Eleringi kooskõlastus TREV-2 Grupp AS töö nr. 
21-101-002 "Saue linna ja Jõgisoo küla ühendava kergliiklustee

ehitusprojektile, riigitee nr. 11 (E265) „Tallinna ringtee“ km. 30,816".

Kui ma ei eksi, pink ja prügikast on paigaldatud Saue VV tellimusel.

Lugupidamisega

Ksenia Haavistu

Põhja osakonna ehituse üksus

ehituse projektijuht

5330 4612

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Tiit Toomits < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Monday, May 13, 2024 8:28 AM
To: Lii Lember < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Cc: Reeno Niinepuu < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Parkla gaasitrassi kaitsevööndis

Tere päevast, Lii!

Pöördun teie poole murega. Elering AS-le kuulub Kiili – Paldiski 
D-kategooria gaasitrass rõhuga 54bar, mille kaitsevööndi ulatus on 10 m (MTM 
määrus nr 73, § 13). Lisaks kuulub Gaasitorustiku juurde fiiberoptiline 
andmesidekaabel, mille kaitsevööndi ulatus on 1 m (MTM määrus nr 73, § 14). 
Selle gaasitrassi kaitsevööndisse on tekkinud parkla koos oma elementidega. 
Antud ehitist ja projekti ei ole meiega kooskõlastatud, luba gaasitrassi 
kaitsevööndisse parklat koos tema elementidega ehitada ei ole antud. Sooviks 
teie kui maaomanikuga arutada, kuidas saaksime tagada gaasitrassi ohutuse ja 
turvalisuse ümbritsevale.

Parkla asukoht on järgmistel katastriüksustel Saue vallas Jõgisool (Saue 
Olerexi juures):

72801:003:0068

72801:003:0190

Fotol on näha märketulbad, mis asuvad täpselt gaasitrassi peal ja näitavad 
selle kulgemist looduses/maastikul ning parkla lähedust trassile.

Ette tänades ja teiepoolset tagasisidet ootama jäädes!

Tiit Toomits

Meretoru hooldusjuht | Offshore Gas Pipelines Maintenace Officer

+372 5567 1553

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

 <https://www.elering.ee> www.elering.ee

 <https://twitter.com/EleringAS> Twitter

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.facebook.com/Elering-2157652587608490> Facebook

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the 
sender immediately and destroy this e-mail.

  <https://elering.ee/sites/default/files/public/signatuuri%20bannerid/EST-01_0.png>